Березанська громада
Миколаївська область
Логотип Diia Герб України
gov.ua місцеве самоврядування України
  Пошук

Щасливський ліцей Березанської селищної ради

Дата: 19.02.2022 15:02
Кількість переглядів: 169

В  основі  освітньої діяльності закладу - концепція «Школа-родина», адже родинно-зорієнтована життєдіяльність – першооснова формування гуманістичних, демократичних цінностей.

Щасливський заклад загальної середньої освіти – заклад, в якому створено умови для забезпечення сучасної, доступної та якісної системи освіти, відповідно до вимог суспільства, запитів особистості й потреб держави. Керівник закладу –  Янюк Любов Володимирівна

У 2022-2023 навчальному році у закладі освіти навчається 86 учнів. У 1-4 класах - 31 учень, у 5-9 класах - 43 учні, у 10-11 класах - 12, випускників - 5.

Мета діяльності закладу:

  • створення позитивних родинно-педагогічних умов для здійснення процесу самовиховання, самовизначення та саморозвитку особистості;

  • виховання здорової, творчої, компетентної особистості – громадянина України, носія національних, загальнолюдських, наукових, філософських надбань, яка живе в гармонії з природою, сама з собою, світом.

Провідна ідея школи-родини – навчання і виховання особистості, здатної працювати і навчатися протягом життя на засадах партнерства.

Одне з найважливіших завдань школи-родини – не тільки сформувати в дитини високий рівень знань, а й певні особистісні якості, уміння й навички, які допоможуть їй бути успішною в достатньо складному та суперечливому світі.

Здобуття якісної освіти у закладі забезпечують 16 педагогічних працівників. З них:

  • спеціаліст вищої категорії: 7

  • спеціаліст І категорії: 2

  • спеціаліст ІІ категорії: 4

  • спеціаліст: 3

Мають звання:

  • «старший учитель»: 5

  • «учитель-методист»: 1.

Девіз роботи нашого колективу «Якомога більше поваги і доброти до дітей і якомога більше вибагливої вимогливості вчителя до самого себе як вихователя нової людини» (В.О. Сухомлинський).

 Адреса: 

Електронна адреса:  chapaevska@gmail.com

Сторінка у Фейсбуці: https://www.facebook.com/groups/435538397567328

Рік заснування: 1971.

Фото без опису

 

 

Фото без опису  Фото без опису    Фото без опису

  Самооцінювання якості освітньої діяльності закладу

за 2021-2022н.р.

(за напрямками: оцінювання здобувачів освіти, педагогічна діяльність)

1. Система оцінювання здобувачів освіти

У 2021-2022н.р. колектив Щасливського ліцею здійснював свою діяльність відповідно до Закону України «Про повну загальну середню освіту», Концепції громадянського виховання особистості в умовах розвитку української державності, Концепції школи-родини, Положення про загальноосвітній навчальний заклад, Державного стандарту початкової загальної середньої освіти, Державного стандарту базової і повної загальної середньої освіти.

Завдання:

- відбір змісту освіти та  педагогічних технологій, що розкривають учням ціннісні життєві орієнтири та сприяють найбільш повній реалізації їх ціннісних і життєвих орієнтацій;

-  збереження та зміцнення фізичного та психічного здоровя школярів у всіх сферах діяльності;

- розвиток соціального партнерства, що сприяє соціалізації особистості школяра;

-  відновлення виховної системи у звязку з новими напрямами в розвитку освітньої установи;

-  удосконалення професійної компетентності й загальнокультурного рівня педагогічних працівників;

-   створення системи внутрішнього забезпечення якості освіти, включаючи систему та механізми забезпечення академічної доброчесності;

- формування у здобувачів освіти відповідальності за результати свого навчання, здатності до самооцінювання;

- виховання конкурентоспроможної особистості школяра, формування конкурентоспроможної особистості всіх учасників освітнього процесу.

 - вивчення  та врахування вчителями - предметниками, класними керівниками індивідуальних психолого-педагогічних особливостей дітей (на підставі діагностики практичного психолога);

-  організація науково-дослідницької роботи учнів;

підвищення теоретичної, науково-методичної та професійної підготовки педагогічних працівників шляхом організації роботи школи молодого учителя, шкільних методичних об’єднань вчителів - предметників, творчих груп, проведення методичних декад;

- ретельна індивідуальна підготовка учнів до участі в олімпіадах, конкурсах різного рівня; робота із здібними та обдарованими дітьми;

підвищення рівня профілактично-консультативної роботи серед учнівського колективу, батьківської громади;

удосконалення роботи органів учнівського самоврядування, широке залучення їх до вирішення питань організації освітнього процесу, життєдіяльності навчального закладу;

- забезпечення роботи науково-практичних семінарів з актуальних питань навчання і виховання школярів;

 - підвищення іміджу навчального закладу;

- поширення передового педагогічного досвіду працівників навчального закладу;

 - створення умов для оволодіння педагогами інноваційними методиками з метою реалізації Концепції «Нової української школи» та підвищення результативності освітнього процесу;

 - активізація роботи  з питань виховання громадянської свідомості учнів,формування патріотизму, поваги до державних символів України;

- формування інклюзивного освітнього простору.

- організація дистанційного навчанняв синхронному та асинхронному режимах за допомогою поєднання онлайн - занять через ZOOMClassroom.

Зусилля педагогічного колективу були спрямовані на надання якісних освітніх послуг всім дітям шкільного віку.

 На виконання листа МОН України від 17.09. 2019 р.  №1/9-581 «Про застосування державної мови», статті 21 «Державна мова у сфері освіти» в школі викладання та вивчення предметів, навчально-виховні заходи в рамках освітнього процесу відбувається виключно українською мовою. Щорічно проводиться низка заходів з пропаганди державної мови, історії українського народу, культури.

Зважаючи на те, що основне завдання сучасного освітнього закладу – підвищення якості знань учнів, усвідомлення їх відповідності європейському рівню та розвиток їх інтересу до навчання, адміністрація здійснює внутрішній моніторинг, що передбачає систематичне відстеження та коригування результатів навчання класних колективів і навчання кожного здобувача освіти.

 Метою моніторингу системи оцінювання навчальних досягнень учнів є виявлення об’єктивного та раціонального підходу до оцінювання навчальних досягнень учнів з боку вчителя, простеження системності в оцінюванні учнів, динаміки їх навчальних досягнень.

         Система оцінювання здобувачів освіти здійснювалася за такими критеріями:

  • отримання інформації щодо критеріїв, правил і процедури оцінювання навчальних досягнень;
  • реалізація компетентнісного підходу;
  • обєктивність і справедливість оцінювання.

Джерелом отриманої інформації для дослідження є:

  • висновки за результатами проведених навчальних занять;
  • статична звітна документація учителів-предметників;
  • проведення директорських контрольних робіт;
  • перевірка класних журналів щодо обєктивності оцінювання;
  • опитування (анкетування) учнів.

Узагальнюючи результати вивчення даного питання, можна зробити висновки, що учителі-предметники, класоводи:

  •  освітній процес спрямовують на формування і розвиток ключових компетентностей;
  • використовують самооцінювання і взаємооцінювання як важливий елемент навчальної діяльності;
  • отримують постійний зворотній звязок від учнів у процесі оцінювання;
  • впроваджують формувальне оцінювання.

Але є завдання, які необхідно педагогам доопрацювати:

  • на основі критеріїв, розроблених МОН, чітко розробити критерії оцінювання для виконання обовязкових видів робіт;
  • розробити критерії оцінювання НД учнів при організації дистанційної форми навчання;
  • залучати учнів до розроблення критеріїв оцінювання;
  • на початку навчального року ознайомити здобувачів освіти та їхніх батьків із критеріями, правилами та процедурою оцінювання НД;
  • визначати індивідуальну освітню траєкторію кожного учня.

 Основним індикатором вимірювання результатів освітньої діяльності учнів є їхні навчальні досягнення.

Моніторинг навчальної діяльності учнів закладу по класах

Клас

К-сть учнів на поча-токн.р.

К-сть учнів на кінець н.р.

Відвіду-вання учнями школи (%)

 

  Рівень навчальних досягнень

Моніторингове дослідження порівняно з 2019-2020 н.р.

В.р.

Д.р.

С.р.

П.р.

Серед-ній  бал

1

5

6

95,5

-

-

-

-

-

 

2

8

8

90,9

-

-

-

-

-

 

3

8

8

89,2

-

-

-

-

-

 

4

10

9

97,1

-

-

-

-

-

 

5

8

8

89,1

-

4

4

-

8

підвищили на 0,2

6

6

5

90,3

-

4

1

-

8,1

знизили на 0,1

7

9

9

89,1

-

1

8

-

7

знизили на 0,5

8

11

11

88,5

-

5

5

1

7,8

підвищили на 0,5

9

8

8

75,8

-

6

2

-

8,4

підвищили на 0,2

10

5

5

82,2

-

2

2

1

7,08

підвищили на 0,4

11

5

5

87,1

-

-

4

1

6,1

знизили на 0,4

Всього

83

82

88,7

-

22

26

3

7,5

підвищився на 0,2

%

 

 

 

-

43,1

51

5,9

 

 

 

Порівняльна таблиця результатів освітньої діяльності протягом  чотирьохроків

Навчальний рік

К-сть учнів

Рівень навчальних досягнень

Середній бал

Якісний показник

Високий

Достатній

Середній

Початковий

к-сть

%

к-сть

%

к-сть

%

к-сть

%

2018-2019

84

4

5,3

25

32,9

35

46

12

15,8

7,6

38,2%

2019-2020

80

4

6,8

17

28,8

26

44

12

20,3

7,3

35,6%

2020-2021

80

1

1,9

17

32

31

58,5

4

7,5

7,5

33,9%

2021-2022

82

-

-

22

43,1

26

51

3

5,9

7,5

43,1%

 Навчальний рік закінчили 82 учня. У звязку з протиепідемічними заходами (листопад, січень) та введенням військового стану в Україні  (Указ президента України від 24.02.2022 року №64) протягом навчального року освітній процес було організовано з використанням дистанційних технологій в синхронному та асинхронному режимах на платформі «CLASRООM» та застосовано інтернет–ресурс ZOOM.

Високий та достатній рівень навчальних досягнень мають всього 22 учня, що становить 43,1% - це на 9,2% більше, ніж минулого навчального року, середній рівень мають 26 учнів – 51%, початковий рівень у 3 учнів – 5,9% - це на 0,6% менше, ніж минулого року.

З таблиці видно, що найвищий рейтинг по закладу мають учні 9 класу,  на другому місці - учні 5 і 6 класів (класні керівники: Дар’я Д.В. і Бочко Н.Г.). Учні 5, 8, 9 та 10 класів підвищили середній бал навченості. Слід відмітити, що серед учнів 5, 6, 7 та 9 класів (класні керівники: Дар’я Д.В., Бочко Н.Г., Гір’я К.С.) немає учнів з початковим рівнем навчальних досягнень.

Найнижчий рейтинг успішності по закладу мають учні 11 класу, порівнюючи з результатами 10  класу минулого навчального року - успішність знизилась  на 0,4 балів. На жаль, у 8, 10 та 11 класах є учні з початковим рівнем навчальних досягнень. В 10 і 11 класах – по 20% (найбільше по закладу). Особливу увагу в наступному навчальному році всім педагогам закладу слід звернути на  так званий, резерв – учнів, які мають 1-2 оцінки достатнього (середнього, початкового) рівня.

Найвищий показник відвідування учнями школи у 4 (97,1%), 1 (95,5%), 2 (90,9%) і 6 (90,3%) класах. Найнижчий показник відвідування закладу мають учні 9 класу (75,8%,  по хворобі).   

       В поточному навчальному році, відповідно до нормативно- правових актів, учнів 4 та 9 класів звільнено від проходження державної підсумкової атестації (Закон України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України в сфері освіти» від 24 березня 2022 року №2157-ІХ; наказ МОН України від 28.02.2022 року №232 «Про звільнення від державної підсумкової атестації учнів, які завершують здобуття початкової та базової загальної середньої освіти, у 2021-2022 навчальному році».

                    Якісний показник і початковий рівень навченості учнів по предметах

Предмет

 

 

ПІП

учителя

Якісний показник НД

Початковий

рівень НД

кількість учнів

%

кількість учнів

%

Українська мова та література

Янюк Л.В.

Солодун Г.В.

20

48

58

71

-

4

-

6,25

Зарубіжна

література

Улініч І.О.

 

37

70,5

 

1

 

1,9

 

Англійська мова

Гір’я К.С.

29

56,6

3

5,9

Історія України та всесвітня

історія,

правознавство

Тороп С.О.

80

 

 

 

77,8

-

-

Музичне мистецтво, мистецтво

Назаренко Н.П.

37

89,5

-

-

Образотворче мистецтво

Громошняк Т.С.

19

85,9

-

-

Математика

Бочко Н.Г.

58

73,6

-

-

Фізика

Григоренко В.Л.

24

59,4

-

-

Географія

Тороп С.О.

24

77,5

-

-

Біологія

 

Москвичова Л.О.

27

60,8

-

-

Хімія

Громошняк Т.С.

22

53

1

2,6

Основи здоров’я

Громошняк Т.С.

39

95,9

-

-

Фізична культура

Даря Д.В.

51

100

-

-

Захист України

Даря Д.В.

10

100

-

-

Трудове

навчання,

технології

Кізейков І.М.

42

79,6

1

1,9

Інформатика

Григоренко В.Л.

47

98,7

-

-

Моніторинг дослідження успішності учнів по предметах показав, що порівняно з 2020-2021 навчальним роком у поточному році якісний показник навченості учнів підвищився. Початковий рівень навченості навпаки знизився, лише з трудового навчання збільшився (1,9%, у минулому році - 0%). Позитивні зрушення спостерігаються серед предметів природничо-математичного та фізкультурно-оздоровчого циклу.

Моніторинг проводився з метою одержання об’єктивної інформації про рівень якості навчальних досягнень учнів і в кінцевому результаті мав би допомогти дати кількісно-якісну оцінку діяльності учителя та учня, а також виробити заходи для корекції змісту, форм і засобів організації освітньої діяльності в закладі.

Таким чином, учителям – предметникам, класним керівникам  слід спрямувати систему оцінювання на формування у здобувачів освіти відповідальності за результати свого навчання, здатності до самооцінювання; заохочувати до оволодіння знаннями, залучати батьків, батьківський комітет; вести роз’яснювальну роботу щодо необхідності знань в подальшій самореалізації.

Зважаючи на проведений аналіз, за умови виконання ряду організаційних та методичних кроків характер педагогічного процесу, його організація сприятимуть розвиткові в учнів відповідального ставлення до навчання. А саме:

  • активізація участі учнів в організації своєї навчальної діяльності;
  • наявність чітких критеріїв оцінювання навчальних досягнень учнів;
  • зосередження освітнього процесу на оволодінні учнями компетентностями, а не на відтворенні інформації;
  • можливість вибору учнями власної освітньої траєкторії;
  • заохочення і позитивне оцінювання роботи учня;
  • надання конструктивного відгуку на роботу учня.

 2. Педагогічний моніторинг. Кадрове забезпечення.Ефективністькадровоїполітики та забезпеченняможливостей для професійногорозвиткупедагогічнихпрацівників

Директор закладу формує штат закладу, залучаючикваліфікованихпедагогічних та іншихпрацівниківвідповідно до штатного розпису та освітньоїпрограми. Керівництво закладу сприяє підвищенню кваліфікації педагогічних працівників. Постійний професійний розвиток та підтримка власної професійної траєкторії кожного педагогічного працівника – абсолютно необхідна умова для якісної освітньої діяльності закладу. Керівництво, враховуючи потреби закладу та особливості освітньої програми, заохочує та підтримує методичну роботу педагогічних працівників, їхню участь у професійних конференціях, семінарах, курсах підвищення кваліфікації у різних формах, підготовку та публікацію матеріалів за темами професійної діяльності.

На початок 2021-2022 навчального року до роботи стало 16 педагогічних працівників. 

      

За віком

Кількість

За стажем

Кількість

до 30 років

31-40 р.

41-50 р.

51-55 р.

понад 55 р.

1

3

5

2

5

1-3

3-10 р.

10-20 р.

понад 20 р.

1

5

1

9

 Дані про педагогів за категоріями

            

10 тарифний розряд

 

Спеціаліст

(11)

ІІ категорія

(12)

І категорія

(13)

Вища категорія

(14)

Педагогічне звання

«старший учитель»

«учитель-методист»

1

-

3

6

6

4

1

      Робота шкільної адміністрації з підбору та оптимізації розстановки педагогічних кадрів                        зпечила відсутність у школі нефахівців.

       2.1. Аналіз методичної роботи в закладіі

У 2021-2022 навчальному році методична робота в закладі здійснювалася відповідно до Положення про методичну роботу з педагогічними кадрами загальноосвітніх шкіл України, з метою виконання Законів України «Про освіту», «Про повну загальну середню освіту», Концепції розвитку освіти України на період 2015-2025 років, Концепції загальної середньої освіти, підвищення ефективності організації освітнього процесу, вдосконалення педагогічної майстерності вчителя, відповідно до річного плану роботи закладу на 2021-2022 навчальний рік, затвердженого на педагогічній раді (протокол №1 від 30.08.2021 р.), з метою подальшого вдосконалення методичної роботи  було видано наказ №48-о від 18.08.2021 року «Про організацію методичної роботи в 2021-2022 навчальному році».

         У 2021-2022 н. р. педколектив продовжував працювати над реалізацією науково-методичної проблеми «Діяльнісний підхід як основа організації освітнього процесу в закладі». Методична робота з педагогічними працівниками була організована на засадах диференційованого, особистісно орієнтованого підходів із урахуванням принципів наступності, діагностики, практичної й адресної спрямованості, розвитку педагогічної майстерності та творчого потенціалу та спрямована на вирішення таких завдань:

  • забезпечення відповідної структури методичної роботи кількісному і якісному складу педагогічних кадрів;
  • удосконалення раніше набутих або набуття нових компетентностей педагогічними працівниками у межах професійної діяльності з урахуванням вимог відповідного професійного стандарту;
  • освоєння сучасних інноваційних технологій реалізації змісту навчання, що передбачає його диференціацію, індивідуалізацію, запровадження і вдосконалення дистанційних технологій навчання;
  • розвиток соціальної активності вчителів, рівня загальної і педагогічної культури;

- забезпечення високої  інформаційної насиченості змісту науково-методичної роботи, її відповідності поставленій меті та завданням;

- використання оптимальних форм і методів методичної роботи з педагогічними кадрами, адекватних сучасним цілям і змісту науково-методичної роботи;

- впровадження інноваційних методик з метою підвищення результативності освітнього процесу;

-   проведення теоретичних семінарів, семінарів – практикумів, з метою вивчення методики застосування діяльнісного підходу в освітній процес та методичну роботу;

-   планування методичних заходів з педагогічними кадрами закладу з урахуванням позитивного досвіду минулих навчальних років та усунення недоліків, допущених у роботі;

-   активізація роботи з обдарованими учнями;

-   організація методичного супроводу в інклюзивному класі.

-  організація дистанційного навчанняв синхронному та асинхронному режимах за допомогою поєднання онлайн - занять через ZOOMClassroom.

    З метою цілеспрямованої роботи методичних об’єднань, учителів - предметників та для забезпечення колективного керівництва методичною роботою в закладі було створено методичну раду і затверджено наказом по школі  її склад:

  • Москвичова Л.О. – завуч, керівник методичної ради;
  • Бочко Н.Г.  – керівник МО вчителів природничо-математичного циклу;
  • Тороп С.О. – керівник МО суспільно - гуманітарного циклу;
  • Кізейкова Л.О. – керівника МО початкових класів;
  • Солодун Г.В. – заступник директора з ВР, керівник МО класних керівників.

      Наказом  затверджено структуру методичної роботи в закладі, методичною радою  розроблений  комплекс загальношкільних методичних заходів, спрямованих на удосконалення освітнього процесу закладу, ефективності методичної роботи з педагогічними кадрами.

      З метою зростання фахової майстерності вчителів, підвищення професійного рівня молодих спеціалістів, творчого вирішення педагогічних завдань і проблем закладу, скоординованості дій вчителів-предметників було організовано роботу шкільних методичних об’єднань:

  • класних керівників 1-11 класів (керівник Солодун Г.В.);
  • початкових класів (керівник Кізейкова Л.О.);
  • суспільно - гуманітарного циклу (керівник Тороп С.О.);
  • природничо-математичного циклу (керівник Бочко Н.Г.).

     Методична робота з педагогічними працівниками реалізовувалася як через традиційні (колективні та індивідуальні), так і нетрадиційні  форми її організації (презентація досвіду, майстер - класи, тренінги, семінари – практикуми, лекторії, «методичні посиденьки», декади педагогічної майстерності).

      Необхідно відзначити, що всі колективні форми методичної роботи в закладі  використовувалися з метою вироблення єдиного підходу до вирішення певних проблем, обговорення актуальних питань організації освітнього процесу, аналізу результату колективної діяльності, вивчення і поширення кращого педагогічного досвіду, науково-технічної та педагогічної інформації.

     У 2021-2022  навчальному році на засіданнях методичної ради закладу були розглянуті такі основні питання:

  1. Організація методичної роботи в закладі у 2021-2022 н.р. Шляхи реалізації науково-методичної проблеми «Діяльнісний підхід як основа організації освітнього процесу в закладі».
  2. Визначення компонентів внутрішньої системи забезпечення якості освіти.
  3. Вивчення напрямів самооцінювання якості освітньої діяльності.
  4. Опрацювання матеріалів щодо професійних компетентностей відповідно до кваліфікаційних категорій педагогічних працівників.
  5. Організація  методичного супроводу в інклюзивному класі.
  6. Організація  роботи з обдарованими учнями, залучення їх до участі у конкурсах і олімпіадах шкільного, районного, обласного та Всеукраїнського масштабув 2021-2022н.р.
  7. Затвердження  плану  проведення  тематичних днів та предметних  тижнів у  2021-2022 навчальному  році.
  8. Аналіз результативності навчальної діяльності учнів з базових дисциплін навчального плану.
  9. Підсумки курсової підготовки, підвищення кваліфікації педагогічних працівників за навчальний рік.
  10.  Опрацювання Державного стандарту базової середньої освіти.
  11.  Опрацювання типових навчальних планів та модельних програм з предметів для 5 класу (НУШ).
  12. Організація роботи учнів під час  дистанційного навчання на платформі «CLASROOM», ZOOMв синхронному та асинхронному режимах.
  13.  Вироблення і прийняття рекомендацій щодо основних напрямків методичної роботи закладу в 2022-2023 навчальному році.

        В період між засіданнями методичної ради було організовано та проведено методичні заходи щодо реалізації Концепції «Нова українська школа»:

  1. Психологічний практикум «Готовність до змін».
  2. Педагогічний лекторій «Опрацювання Типової освітньої програми для 5-9 класів ЗЗСО».
  3.  Науково-методичний семінар «Моніторинг і критерії оцінювання сучасних здобувачів освіти».
  4. «Методичні посиденьки». Мотивація як чинник успіху навчальної діяльності.
  5. Психолого-педагогічний семінар «Розвиток креативності та творчих здібностей педагогів».
  6. Заняття з профілактики емоційного вигорання «Шлях до себе»
  7. Індивідуальні консультації для вчителів «Організація роботи вчителя з учнями, які мають низьку мотивацію до навчально-пізнавальної діяльності. Шляхи оптимізації навчального навантаження учнів».
  8. Методичний калейдоскоп (обмін досвідом роботи) «Використання інновацій для формування позитивної навчальної мотивації та подальшого її розвитку».
  9. Підготовка до педрад: «Аксіоми Нової української школи й дидактична система К.Д. Ушинського. НУШ як освіта нових сенсів, дитино центризму і поваги», «Робота педагогічного колективу щодо формування особистісних якостей та соціальної активності учня-громадянина-патріота України», «Реалізація творчого потенціалу педагогічних працівників шляхом індивідуально особистісного підходу до здобувачів освіти».

     Запорукою ефективності освітнього процесу було і залишається підвищення професійного рівня педагогів. Протягом року вчителі закладу підвищували   свій   кваліфікаційний   рівень   шляхом   самоосвіти.  Члени педагогічного колективу брали участь у підготовці та проведенні педагогічних рад, шкільних,  районних та обласних семінарів, вебінарах, проходили онлайн-курси. А саме:

  1. Дворцова В.В. пройшла онлайн-навчання на сайті «Всеосвіта» «Рівень цифрової гамотності» (є сертифікат);
  2. Янюк Л.В. пройшла онлайн-курс на платформі Prometheus «Захист прав людей з інвалідністю» та онлайн-навчання на сайті «Всеосвіта» «Рівень цифрової гамотності» (є сертифікати);
  3. Громошняк Т.С. брала участь у фестивалі «Палітра успіху» (МОІППО), була учасникомсемінару «Агресія у школі: чи можна її запобігти»; (МОІППО, дистанційно);
  4. Тороп С.О. пройшла онлайн-курси на сайті EdEra «Географія. Загальна географія», «Європейський механізм захисту прав людини»; на сайті Prometheus «Захист прав людей з інвалідністю» (є сертифікати);
  5. Бочко Н.Г. брала участь в математичних онлайн – семінарах та вебінарах НУШ;
  6. Москвичова Л.О. брала участь у вебінарах та семінарах: «Всесвітній день якості», «Упроваджуємо новий державний стандарт» (ДСЯО); «Особливості реалізації модельних програм та інтегрованого курсу «Пізнаємо природу», онлайн-курс на платформі Prometheus «Захист прав людей з інвалідністю»;
  7. Кізейкова Л.О. брала участь у вебінарі: «Оцінювання учнів НУШ: використання констркутора Свідоцтва досягнень у системі «Єдина школа»;
  8. Улініч І.О. брала участь у вебінарах: «Про методичні «гачки» нового підручника «Зарубіжна література» 5 клас, або чому «який підручник, таке й навчання», «НУШ у базовій школі: сучасний урок зарубіжної літератури у 5 класі відповідно до нової модельної програми», «Скрайбінг на уроках гуманітарного циклу в середній та старшій школі», «Співпраця фахівців та батьків дитини з особливими освітніми потребами: основні засади ефективної роботи (є сертифікати);
  9. Дар’я Д.В. пройшов підвищення кваліфікації за програмою Всеукраїнського семінару-практикуму: «Нова українська школа: яким має бути урок фізичної культури», «Цифрова майстерня «Організація освітнього процесу з використанням цифрових інструментів» для фахівців освітньої галузі «Фізична культура»; курс «Інтерактивне навчання – активність без втоми: від мотивації до рефлексії»; вебінари: «Формувальне оцінювання на уроках фізичної культури: теорія і практика», «Головний лайфгак учителя Захисту України – «роби як я»;
  10. Дар’я А.І. брала участь у вебінарах: «закінчення навчального року в умовах війни: емоційний аспект», «Сервіси для створення стильних та сучасних презентацій», «Форми та методи дистанційної роботи з учнями початкових класів».

На засіданнях шкільних методобєднань ділилися набутими знаннями, уміннями та звітували про результати підвищення кваліфікації.

 План курсів підвищення кваліфікації при Миколаївському ОІППО реалізований майже повністю. Не підтвердження курсів (модулів) відбулося через технічні причини.

  

10 тарифний розряд

 

Спеціаліст

(11)

ІІ категорія

(12)

І категорія

(13)

Вища категорія

(14)

Педагогічне звання

«старший учитель»

«учитель-методист»

1

-

3

6

6

4

1

З метою обміну педагогічним досвідом роботи вчителі протягом навчального року друкувалися на освітянських сайтах. А саме:

  1. Дар’я А.І., сайт «Всеосвіта», виховний захід «Дружба – найцінніший скарб».
  2. Дворцова В.В., сайт «Всеосвіта», та «На Урок»«Сценарій свята до Міжнародного дня рідної мови», гра–квест «Казковий пошук принцеси» та тести з зрізних предметів.
  3. Улініч І.О., сайт «На Урок», «Контрольна робота №5. Сучасна література. У колі добрих героїв», «Звіт про виконану роботу в режимі дистанційної роботи під час карантину» (є свідоцтво).
  4. Громошняк Т.С., сайт «На Урок», розробка уроку «Поняття про полімери на прикладі поліетилену. Застосування поліетилену».
  5. Бочко Н.Г., сайт «Всеосвіта», «На Урок»: «Тестові завдання «десяткові дроби», розробка уроку «Корінь п-го степеня» (є свідоцтва).
  6.  Тороп С.О., сайт «На Урок»: виховна година у 7 класі «Суверенній Україні – слава нині і повік!», практичне заняття «Як захистити свої права у Європейському суді з прав людини», квест - подорож «Мандри куточками України», розробка уроку з правознавства у 9 класі «Як зрозуміти, що твої права порушують? (є свідоцтва).
  7. Янюк Л.В. підготувала методичну розробку ««Інтеграція елементів медіаосвіти у навчання української мови і літератури»

          Традиційною колективно-груповою формою методичної роботи в закладі  є проведення предметних тижнів, днів як комплексу навчально-виховних заходів, спрямованих на розвиток творчості учнів, поглиблення та поширення знань з предметів, збагачення науково-методичного досвіду вчителів. Вони вносять цікаві заходи та інноваційні технології до освітнього процесу,  удосконалюють організаційні якості вчителів та розвивають  здібності учнів. 

1. Тиждень правової культури  «Право і закон» (учитель правознавства Тороп С.О.).

2. Захід до Дня Чорного моря  ( учитель біології Москвичова Л.О.).

3. Тиждень української мови до Дня української писемності (учителі української мови та літератури Янюк Л.В., Улініч І.О.).

4. Захід  «Хімія в казках» (учитель хімії Громошняк Т.С.).

5. Інтелектуальна гра «Розумники та розумниці» ( класовод 3 класу Дворова В.В.).

6.Математичний тиждень  ( учитель математики Бочко Н.Г.).

7.Тиждень англійської мови (учитель англійської мови Гір’я К.С.)

8.День зарубіжної літератури (учитель зарубіжної літератури Улініч І.О.).

9.Леся Українка – дочка українського народу (класовод 4 класу Скаковська Л.З.).

10.«Наталя Май для дітей» (класовод 4 класу Кізейкова Л.О.)

Відповідно до розділу ІІ Типового положення про атестацію педагогічних працівників, затвердженого наказом МОН України від 06.10.2010 р. №930, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 14.12.2010 р. за № 1255/18550, із змінами, затвердженими наказом МОН молоді та спорту України від 20.12.2011 р. № 1473, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 10.01.2012 р. за № 14/20327, на підставі рішення АК школи від 16.10.2020 р. протокол №1, наказу по школі від 19.10.2020 року №67-о «Про організацію атестації педпрацівників», з метою активізації творчої професійної діяльності, стимулювання безперервної фахової освіти. Робота в атестаційний період велась відповідно до плану-графіку атестаційних заходів, затвердженого на засіданні атестаційної комісії (протокол   № 1).       

Атестації педагогічних працівників у 2021-2022 навчальному році підлягало 6 учителів. Адміністрація закладу детально вивчила систему роботи вчителів, які атестувалися в поточному навчальному році. Рішенням атестаційної комісії І рівня було присвоєно кваліфікаційну категорію «спеціаліст першої категорії» вчителю хімії Громошняк Т.С., вчителю зарубіжної літератури Улініч І.О., вчителю історії Тороп С.О.; присвоєно кваліфікаційну категорію «спеціаліст другої категорії» вчителі математики Бочко Н.Г., вчителю початкових класів Дворцовій В.В.. Рішенням атестаційної комісії ІІ рівня було ухвалено  відповідність вищій кваліфікаційній категорії та педагогічному званню «старший учитель» вчителю української мови і літератури Янюк Л.В.. Презентації  досвіду роботи вчителів проходили на онлайн - педагогічній раді ««Реалізація творчого потенціалу педагогічних працівників шляхом індивідуально особистісного підходу до здобувачів освіти».

 Станом на кінець 2021-2022 навчального року вищу кваліфікаційну категорію мають 6 учителів (Янюк Л.В., Кізейков І.М., Кізейкова Л.О., Дар’я А.І., Скаковська Л.З.,  Москвичова Л.О.),  І категорію – 6  ( Солодун  Г.В.,   Гір’я К.С., Григоренко В.Л.,  Улініч І.О.,  Громошняк Т.С., Тороп С.О.), ІІ категорію – 3 (Дворцова В.В., Бочко Н.Г., Дар’я Д.В.), Назаренко Н.П. – 10 тарифний розряд.

 Методична робота була спрямована на розвиток ініціативи і творчості педагогічного колективу в процесі вирішення проблеми інтенсифікації освітнього процесу, на покращення та вдосконалення системи знань, умінь і навичок учнів через впровадження активних форм і методів навчання.Підсумком роботи протягом року було здійснено самооцінювання педагогічної діяльності кожним учителем, визначено позитивні зрушення та звернули увагу на окремі питання, що потребують уваги та опрацювання на наступний навчальний рік:

  •  ефективність планування педагогічними працівниками своєї діяльності, використання  сучасних освітніх підходів до організації освітнього процесу з метою формування ключових компетентностей здобувачів освіти;
  • удосконалення раніше набутих  або набуття нових компетентностей педагогічними працівниками у межах професійної діяльності з урахуванням вимог відповідного професійного стандарту;
  • забезпечення комфортних і безпечних умов навчання;
  • опрацювання модельних навчальних програм з освітніх галузей, рекомендованих МОН України для 5 класу НУШ;
  • формування інклюзивного, розвивального та мотивуючого до навчання освітнього простору;
  • розвиток соціальної активності вчителів, рівня загальної і педагогічної культури;
  • освоєння сучасних інноваційних технологій реалізації змісту навчання, що передбачає його диференціацію, індивідуалізацію, запровадження дистанційних технологій навчання.

 2.2. Розвиток пізнавальної активності та інтелектуальних здібностей учнів

Протягом поточного навчального року проводилась робота з обдарованими дітьми. Відповідно до плану роботи закладу  в жовтні було проведено І етап Всеукраїнських олімпіад, виявлено переможців та розпочата підготовча робота до участі у ІІ етапі олімпіад. В листопаді-грудні,   11 учнів  закладу взяли участь у ІІ етапі Всеукраїнських учнівських олімпіад з базових дисциплін, із них  1 учень   став  переможцем  та 5 учнів -  призерами  ІІ  етапу Всеукраїнських  олімпіад  з   базових  дисциплін.

Інформація про призерів ІІ етапу Всеукраїнських олімпіад з базових

дисциплін  у 2021-2022 н. р.

 

п/п

 

Предмет

 

ПІБ учня

 

Клас

   

ІІ етап

ІІІ етап

1

 

Українськамова і література

Журавльов І.Д.

11

ІІ

 

Янюк Л.В.

 

Бейзгерц Є.В.

10

ІІІ

 

2

Історія

Формуга В.П.

10

ІІІ

 

Тороп С.О.

3

Географія

Охневська І.І.

9

ІІ

 

4

Хімія

Лишанков Д.В.

8

І

 

Громошняк Т.С.

5

 Біологія

Рожнова А.А.

8

ІІІ

 

Москвичова Л.О.

6

Фізична культура

Команда з «Coolgames»

5-7

ІІІ

 

 

Дар’я Д.В.

Команда з волейболу

9-11

ІV

 

Настільнийтеніс (Журавльов І.Д.)

11

ІV

 

  Фото без опису Фото без опису Фото без опису 

Фото без опису Фото без опису Фото без опису

Фото без опису

      


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь