Офіційно запущено Державний аграрний реєстр (ДАР)
Державний аграрний реєстр (ДАР) — це автоматизована електронна система, створена Мінагрополітики з метою ефективного та прозорого залучення та розподілу усіх видів підтримки для українських аграріїв, як за кошти державного бюджету, так і у вигляді пільгових кредитів, міжнародних грантів або технічної допомоги.
Одразу після заповнення реєстраційної форми та надання згоди на обробку персональних даних в Аграрному реєстрі створюється персональний електронний кабінет агровиробника, до якого автоматично підвантажуються дані з інших державних реєстрів про його господарську діяльність, земельний банк, поголів’я тварин тощо.
Щоб подати заявку на участь у програмі підтримки, сільгоспвиробник, що відповідає вимогам програми, має заповнити онлайн-форму, за необхідності додати скан-копії документів, і підписати заявку своїм кваліфікованим електронним підписом. Процес обробки заявки можна відстежувати в персональному електронному кабінеті у ДАР в режимі реального часу за посилання: https://www.dar.gov.ua/
Зокрема, ДАР вже з’єднаний з Єдиним державним реєстром юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців, Державним земельним кадастром, Державним реєстром речових прав, а також із Єдиним державним реєстром тварин. При кожному вході в Кабінет інформація з реєстрів оновлюється.
В електронному кабінеті Агровиробника у ДАР також міститься актуальна інформація про доступні для нього/неї програми підтримки. Заявки на участь у них подаються онлайн через кабінет. Крім того, система в режимі реального часу інформує агровиробника про нові можливості.
Звертаємо Вашу увагу на те, що доступ до даних фермерів в ДАР матиме лише Мінагрополітики України та ті установи, що безпосередньо надають підтримку в ДАР і виключно з дозволу агровиробника.
«Без згоди фермерів вся інформація буде закритою для організацій».
ДОВІДКОВО
В ДАР буде відображатися наступна інформація:
• дані про сільгоспвиробника з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та ФОПів;
• інформація про земельні ділянки у власності та користуванні із Державного земельного кадастру та Єдиного державного реєстру речових прав;
• відомості про тварин, зареєстрованих у Єдиному державному реєстрі тварин.
За бажанням фермер зможе внести наступні дані:
• статистичну інформацію за напрямами діяльності;
• копію статуту (для юридичних осіб);
• будь-які інші документи, які потрібні для участі в програмах підтримки (реєстраційні документи, звітність, фінансова інформація тощо).
Коментарі:
Ваш коментар може бути першим :)