Краснопільський ліцей Березанської селищної ради
Швидко минає час,змінюється життя,та незмінною залишається дорога,яка вміло з’єднує в єдине вчора,сьогодні і завтра. Це дорога,яка веде до закладу освіти. На сьогоднішній день в закладі змінилося все:статус,концепція,державні стандарти, але такою ж , як і колись, залишається місія навчального закладу. Місія Краснопільського ЗЗСО І-ІІІ ст. - бути освітнім та культурним центром діяльності в селі, приділяючи найбільшу увагу роботі з талановитою молоддю та розвитку успішної особистості.
Директор закладу освіти – Ходченко Оксана Володимирівна
Адреса :
Електронна пошта: skolakrasnop@gmail.com
Сторінка у Фейсбуці: https://www.facebook.com/groups/173579984482767
Засновник - Березанська селищна рада
Рік заснування:1975.
Мета та завдання колективу обумовлені проблемною темою закладу: «Взаємозв’язок творчих можливостей учителя й учня та результативність педагогічної діяльності щодо розвитку життєвої компетентності учнів».
В закладі працюють 16 учителів. З них:
«Спеціаліст вищої категорії» - 8, «Сеціаліст І категорії» – 1
«Спеціаліст ІІ категорії» - 4 , «Спеціаліст» -3.
У 2022-2023 н.р. в закладі навчається - 94 здобувачі освіти. У 1-4 класах - 36 учнів, у 5-9 класах - 44 учні, у 10-11 класах - 14 учнів, випускників - 7. 11-ий клас навчається за екстернатною формою навчання (3 учнів).
У закладі обладнано 14 навчальних кабінетів, які приєднані до мережі Інтернет, комп’ютерний клас, музейна кімната. До послуг учнів також спортивний зал, бібліотека, шкільна їдальня, спортивні майданчики.
Заклад має сторінку у фейсбуці, де висвітлюються важливі питання організації освітнього процесу.
Ласкаво просимо до Краснопільського ліцею!
ЩОРІЧНЕ КОМПЛЕКСНЕ САМООЦІНЮВАННЯ
освітніх і управлінських процесів закладу загальної середньої освіти
та внутрішньої системи забезпечення якості освіти
Критерії оцінювання |
Кількісне оцінювання |
|||
|
В (високий) 4 бали |
Д (достатній) 3 бали |
ВП (вимагає покращення) 2 бали |
Н (низький) 1 бал |
НАПРЯМ 1. ОСВІТНЄ СЕРЕДОВИЩЕ ЗАКЛАДУ ОСВІТИ |
|
|
|
|
Вимога 1.1. Забезпечення комфортних і безпечних умов навчання та праці |
|
|
|
|
1.1.1. Приміщення і територія закладу освіти є безпечними та комфортними для навчання та праці |
+ |
|
|
|
1.1.2. Заклад освіти забезпечений навчальними та іншими приміщеннями з відповідним обладнанням, що необхідні для реалізації освітньої програми |
|
+ |
|
|
1.1.3. Здобувачі освіти та працівники закладу освіти обізнані з вимогами охорони праці, безпеки життєдіяльності, пожежної безпеки, правилами поведінки в умовах надзвичайних ситуацій і дотримуються їх |
+ |
|
|
|
1.1.4. Працівники обізнані з правилами поведінки в разі нещасного випадку зі здобувачами освіти та працівниками закладу освіти чи раптового погіршення їх стану здоров’я і вживають необхідних заходів у таких ситуаціях |
+ |
|
|
|
1.1.5. У закладі освіти створюються умови для харчування здобувачів освіти і працівників |
|
+ |
|
|
1.1.6. У закладі освіти створюються умови для безпечного використання мережі Інтернет, в учасників освітнього процесу формуються навички безпечної поведінки в Інтернеті |
|
+ |
|
|
1.1.7. У закладі освіти застосовуються підходи для адаптації та інтеграції здобувачів освіти до освітнього процесу, професійної адаптації працівників |
|
+ |
|
|
У цілому за вимогою 1.1:
|
|
+ |
|
|
Вимога 1.2. Створення освітнього середовища, вільного від будь-яких форм насильства та дискримінації |
|
|
|
|
1.2.1. Заклад освіти планує та реалізує діяльність щодо запобігання будь-яким проявам дискримінації, булінгу в закладі |
+ |
|
|
|
1.2.2. Правила поведінки учасників освітнього процесу в закладі освіти забезпечують дотримання етичних норм, повагу до гідності, прав і свобод людини |
+ |
|
|
|
1.2.3. Керівник та заступники керівника закладу освіти, педагогічні працівники протидіють булінгу, іншому насильству, дотримуються порядку реагування на їх прояви |
|
+ |
|
|
У цілому за вимогою 1.2: |
+ |
|
|
|
Вимога 1.3. Формування інклюзивного, розвивального та мотивуючого до навчання освітнього простору |
|
|
|
|
1.3.1. Приміщення та територія закладу освіти облаштовується з урахуванням принципів універсального дизайну та/або розумного пристосування |
|
+ |
|
|
1.3.2. У закладі освіти застосовуються методики та технології роботи з дітьми з особливими освітніми потребами |
|
- |
|
|
1.3.3. Заклад освіти взаємодіє з батьками дітей з особливими освітніми потребами, фахівцями інклюзивноресурсного центру, залучає їх до необхідної підтримки дітей під час здобуття освіти ( у разі наявності здобувачів освіти з особливими освітніми потребами) |
|
- |
|
|
1.3.4. Освітнє середовище мотивує здобувачів освіти до оволодіння ключовими компетентностями та наскрізними уміннями, ведення здорового способу життя |
|
+ |
|
|
1.3.5. У закладі освіти створено простір інформаційної взаємодії та соціальнокультурної комунікації учасників освітнього процесу (бібліотека, інформаційноресурсний центр тощо) |
|
+ |
|
|
У цілому за вимогою 1.3: |
|
+ |
|
|
Загалом за напрямом І. Освітнє середовище закладу освіти |
|
+ |
|
|
НАПРЯМ 2. СИСТЕМА ОЦІНЮВАННЯ ЗДОБУВАЧІВ ОСВІТИ
|
|
|
|
|
Вимога 2.1. Наявність відкритої, прозорої і зрозумілої для здобувачів освіти системи оцінювання їх навчальних досягнень |
|
|
|
|
2.1.1. Здобувачі освіти отримують від педагогічних працівників інформацію про критерії, правила та процедури оцінювання навчальних досягнень |
+ |
|
|
|
2.1.2. Система оцінювання в закладі освіти сприяє реалізації компетентнісного підходу до навчання |
|
+ |
|
|
2.1.3. Здобувачі освіти вважають оцінювання результатів навчання справедливим і об’єктивним |
|
+ |
|
|
У цілому за вимогою 2.1: |
|
+ |
|
|
Вимога 2.2. Застосування внутрішнього моніторингу, що передбачає систематичне відстеження та коригування результатів навчання кожного здобувача освіти |
|
|
|
|
2.2.1. У закладі освіти здійснюється аналіз результатів навчання здобувачів освіти |
|
+ |
|
|
2.2.2. У закладі освіти впроваджується система формувального оцінювання
|
|
+ |
|
|
У цілому за вимогою 2.2: |
|
+ |
|
|
Вимога 2.3. Спрямованість системи оцінювання на формування у здобувачів освіти відповідальності за результати свого навчання, здатності до самооцінювання |
|
|
|
|
2.3.1. Заклад освіти сприяє формуванню у здобувачів освіти відповідального ставлення до результатів навчання |
|
+ |
|
|
2.3.2. Заклад освіти забезпечує самооцінювання та взаємооцінювання здобувачів освіти |
|
+ |
|
|
У цілому за вимогою 2.3: |
|
+ |
|
|
Загалом за напрямом ІІ. Система оцінювання здобувачів освіти |
|
+ |
|
|
НАПРЯМ 3. ПЕДАГОГІЧНА ДІЯЛЬНІСТЬ ПЕДАГОГІЧНИХ ПРАЦІВНИКІВ ЗАКЛАДУ ОСВІТИ |
|
|
|
|
Вимога 3.1. Ефективність планування педагогічними працівниками своєї діяльності, використання сучасних освітніх підходів до організації освітнього процесу з метою формування ключових компетентностей здобувачів освіти |
|
|
|
|
3.1.1. Педагогічні працівники планують свою діяльність, аналізують її результативність |
+ |
|
|
|
3.1.2. Педагогічні працівники застосовують освітні технології, спрямовані на формування ключових компетентностей і наскрізних умінь здобувачів освіти |
+ |
|
|
|
3.1.3. Педагогічні працівники беруть участь у формуванні та реалізації індивідуальних освітніх траєкторій для здобувачів освіти (за потреби) |
|
+ |
|
|
3.1.4. Педагогічні працівники створюють та/або використовують освітні ресурси (електронні презентації, відеоматеріали, методичні розробки, веб-сайти, блоги тощо) |
|
+ |
|
|
3.1.5. Педагогічні працівники сприяють формуванню суспільних цінностей у здобувачів освіти у процесі їх навчання, виховання та розвитку |
+ |
|
|
|
3.1.6. Педагогічні працівники використовують інформаційнокомунікаційні технології в освітньому процесі |
|
+ |
|
|
У цілому за вимогою 3.1: |
|
+ |
|
|
Вимога 3.2. Постійне підвищення професійного рівня і педагогічної майстерності педагогічних працівників |
|
|
|
|
3.2.1.Педагогічні працівники сприяють формуванню, забезпечують власний професійний розвиток і підвищення кваліфікації, у тому числі щодо методик роботи з дітьми з особливими освітніми потребами |
+ |
|
|
|
3.2.2. Педагогічні працівники здійснюють інноваційну освітню діяльність, беруть участь у освітніх проєктах, залучаються до роботи як освітні експерти |
|
+ |
|
|
У цілому за вимогою 3.2: |
|
+ |
|
|
Вимога 3.3. Налагодження співпраці зі здобувачами освіти, їх батьками, працівниками закладу освіти |
|
|
|
|
3.3.1. Педагогічні працівники діють на засадах педагогіки партнерства |
|
+ |
|
|
3.3.2. Педагогічні працівники співпрацюють з батьками здобувачів освіти з запитань організації освітнього процесу, забезпечують постійний зворотній зв’язок |
|
+ |
|
|
3.3.3 У закладі освіти існує практика педагогічного наставництва, взаємонавчання та інших форм професійної співпраці |
|
+ |
|
|
У цілому за вимогою 3.3: |
|
+ |
|
|
Вимога 3.4. Організація педагогічної діяльності та навчання здобувачів освіти на засадах академічної доброчесності |
|
|
|
|
3.4.1. Педагогічні працівники під час провадження педагогічної та наукової (творчої) діяльності дотримуються академічної доброчесності |
|
+ |
|
|
3.4.2. Педагогічні працівники сприяють дотриманню академічної доброчесності здобувачами освіти |
|
+ |
|
|
У цілому за вимогою 3.4: |
|
+ |
|
|
Загалом за напрямом ІІІ. Педагогічна діяльність педагогічних працівників закладу освіти |
|
+ |
|
|
НАПРЯМ 4. УПРАВЛІНСЬКІ ПРОЦЕСИ ЗАКЛАДУ ОСВІТИ |
|
|
|
|
Вимога 4.1. Наявність стратегії розвитку та системи планування діяльності закладу, моніторинг виконання поставлених цілей і завдань |
|
|
|
|
4.1.1. У закладі освіти затверджено стратегію його розвитку, спрямовану на підвищення якості освітньої діяльності |
|
+ |
|
|
4.1.2. У закладі освіти річне планування та відстеження його результативності здійснюються відповідно до стратегії його розвитку та з урахуванням освітньої програм |
|
+ |
|
|
4.1.3. У закладі освіти здійснюється самооцінювання якості освітньої діяльності на основі стратегії (політики) і процедур забезпечення якості освіти |
|
+ |
|
|
4.1.4. Керівництво закладу освіти планує та здійснює заходи щодо утримання у належному стані будівель, приміщень, обладнання |
|
+ |
|
|
У цілому за вимогою 4.1: |
|
+ |
|
|
Вимога 4.2. Формування відносин довіри, прозорості, дотримання етичних норм |
|
|
|
|
4.2.1. Керівництво закладу освіти сприяє створенню психологічно комфортного середовища, яке забезпечує конструктивну взаємодію здобувачів освіти, їх батьків, педагогічних та інших працівників закладу освіти та взаємну довіру |
+ |
|
|
|
4.2.2. Заклад освіти оприлюднює інформацію про свою діяльність на відкритих загальнодоступних ресурсах |
+ |
|
|
|
У цілому за вимогою 4.2: |
+ |
|
|
|
Вимога 4.3. Ефективність кадрової політики та забезпечення можливостей для професійного розвитку педагогічних працівників |
|
|
|
|
4.3.1. Керівник закладу освіти формує штат закладу, залучаючи кваліфікованих педагогічних та інших працівників відповідно до штатного розпису та освітньої програми |
+ |
|
|
|
4.3.2. Керівництво закладу освіти за допомогою системи матеріального та морального заохочення мотивує педагогічних працівників до підвищення якості освітньої діяльності, саморозвитку, здійснення інноваційної освітньої діяльності |
|
+ |
|
|
4.3.3. Керівництво закладу освіти сприяє підвищенню кваліфікації педагогічних працівників |
+ |
|
|
|
У цілому за вимогою 4.3: |
|
+ |
|
|
Вимога 4.4. Організація освітнього процесу на засадах людиноцентризму, прийняття управлінських рішень на основі конструктивної співпраці учасників освітнього процесу, взаємодії закладу освіти з місцевою громадою |
|
|
|
|
4.4.1. У закладі освіти створюються умови для реалізації прав і обов’язків учасників освітнього процесу |
|
+ |
|
|
4.4.2. Управлінські рішення приймаються з урахуванням пропозицій учасників освітнього процесу |
|
+ |
|
|
4.4.3. Керівництво закладу освіти створює умови для розвитку громадського самоврядування |
|
+ |
|
|
4.4.4. Керівництво закладу освіти сприяє виявленню громадської активності та ініціативи учасників освітнього процесу, їх участі в житті місцевої громади |
+ |
|
|
|
4.4.5. Режим роботи закладу освіти та розклад занять враховують вікові особливості здобувачів освіти, відповідають їх освітнім потребам |
|
+ |
|
|
4.4.6. У закладі освіти створюються умови для реалізації індивідуальних освітніх траєкторій здобувачів освіти |
|
+ |
|
|
У цілому за вимогою 4.4:
|
|
+ |
|
|
Вимога 4.5. Формування та забезпечення реалізації політики академічної доброчесності |
|
|
|
|
4.5.1. Заклад освіти впроваджує політику академічної доброчесності |
|
+ |
|
|
4.5.2. Керівництво закладу освіти сприяє формуванню в учасників освітнього процесу негативного ставлення до корупції |
|
+ |
|
|
У цілому за вимогою 4.5: |
|
+ |
|
|
Загалом за напрямом ІV.Управлінські процеси закладу освіти |
|
+ |
|
|
У зв'язку з епідемією коронавіруса, з початком воєнних дій на території України в закладів проваджувалось дистанційне навчання, яке регламентувалося наказом МОН України від 25 квітня 2013 року № 466 «Про затвердження Положення про дистанційне навчання». Відповідно до Листа МОН від 16 березня 2020 року №1/9-160 «Щодо організації дистанційного навчання в закладах загальної середньої освіти під час карантину» , НаказуМОН № 274 від 28.03.2022 року«Про деякі питання організації здобуття загальної середньої освіти та освітнього процесу в умовах воєнного стану в Україні», освітній процес організовувався з використанням технологій дистанційного навчання. Активізувалося впровадження в роботу інформаційнихтехнологій для забезпечення всіх учнів доступом до навчальних матеріалів та завдань, що використовувалися для обміну інформацією в умовах дистанційного навчання, а саме через Інтернет - на платформі Classroom, відеоконференції на платформі Zoom; Viber, Messenger, YouTube, електронну пошту, телефонний режим. На жаль, не всі учні школимають доступ до Інтернету та не всі забезпечені сучасними гаджетами. Тому, учителі організували спеціальні скриньки із завданнями для таких учнів та здійснювали індивідуальні бесіди з учнями та їх батьками.
На підставі комплексного самооцінювання навчального закладу на 2022-2023н.р. визначені наступні шляхи удосконалення освітніх і управлінських процесів закладу освіти:
- Педагогічна діяльність педагогічних працівників закладу освіти:
Необхідно долучити всіх батьків до платформи Classroom .
Дотримуватися вимог, встановлених Санітарним регламентом для закладів загальної середньої освіти, при визначенні об'єму домашніх завдань з метою запобігання перевантаженню здобувачів освіти;
- Для вдосконалення системиоцінювання з добувачів освіти:
Провести засідання методичних об'єднань, тренінги щодо впровадження формувального оцінювання, використання різних прийомів, надання зворотного зв'язку від учителя до учня у різних формах щодо сприйняття, розуміння та засвоєння ними навчального матеріалу, що дозволять учням побачити власний індивідуальний поступ;
Долучати учнів до розроблення критерії в оцінювання різних видів навчальної діяльності;
Розвивати в учнів здатність до самооцінювання їхнього прогресу та навчальних досягнень;
Здійснити моніторинги за допомогою спостереження за проведенням навчальних занять і анкетуванняз добувачів освіти.
- З метою поліпшення освітнього середовища закладу освіти:
обладнанні санітарних кімнат дверима;
проведенні ремонтних робіт у спортивному залі, коридорі ІІ поверху та запасних сходах;
переобладнання та модернізація харчоблоку, урізноманітнення асортименту страв примірного двотижневого меню та покращення якості готової продукції;
розширення мережі Інтернет у закладі;
поповнення матеріально-технічної та дидактичної бази тощо.
створення та облаштування ігрового майданчика для учнів початкових класів.
Обладнання протирадіаційного укриття закладу у відповідності до вимог.