Березанська громада
Миколаївська область
Логотип Diia Герб України
gov.ua місцеве самоврядування України
  Пошук

Що таке електронний цифровий підпис (ЕЦП)?

Дата: 21.12.2023 09:38
Кількість переглядів: 76

 Електронний цифровий підпис (або скорочено – ЕЦП) за правовим статусом прирівняний до власноручного підпису або печатки.

Фото без опису

ЕЦП – це дані в електронній формі, отримані за результатами криптографічного перетворення, які додаються до інших даних або документів і забезпечують їх цілісність та ідентифікацію автора.

   Електронний підпис необхідний для реалізації функцій електронної демократії, забезпечення доступу громадян та бізнесу до отримання публічних послуг он-лайн, переходу до електронного документообігу та спрощення ведення бізнесу.

       Щоб скористатися цифровими сервісами або е-документообігом, вам треба мати електронний підпис. Це нескладно: розповідаємо, як зручно та швидко отримати персональний е-підпис.

      Чимало українців вважають отримання електронного підпису складним процесом. Насправді це не так важко. Електронний цифровий підпис (ЕЦП) — можна отримати абсолютно безкоштовно. Це доступно в он-лайн і в оф-лайн.  

     Щоб отримати підпис оф-лайн Вам потрібно звернутися до будь-якого акредитованого центру сертифікації ключів і надайте заповнену реєстраційну форму, ваші паспортні дані та  реєстраційний номер облікової картки платника податків. Перелік надавачів електронних довірчих послуг тут.  Зокрема, безкоштовно надають підпис Інформаційно-довідковий департамент Державної податкової служби та АЦСК МВС. Під час карантину радимо використовувати попередній запис. 

       Електронний ключ до підпису радимо зберігати на знімному носії (наприклад, на флешці). Якщо ви звернетесь до Інформаційно-довідкового департаменту Державної податкової служби, Міністерства внутрішніх справ України, Приватбанку ви зможете отримати кваліфікований електронний підпис безкоштовно. Також можна звернутися до мобільного оператора, який замінить вашу SIM-карту на картку з електронним підписом. Інші надавачі довірчих послуг оформлюють електронний підпис від 100 до 200 грн. 

      Отримати підпис в он-лайн набагато зручніше: цей спосіб діє для клієнтів ПриватБанку. Деталі за посиланням.

       Строк дії кваліфікованого електронного підпису складає 1-2 роки. Щоб продовжити його використання, ви можете просто поновити строк дії он-лайн через веб-сайт надавача. 

    Отримати підпис можуть як фізичні особи, так і ФОП. 

    Також е-підписи надає ДП Дія. Для отримання підпису придбайте сертифікат кваліфікованого електронного підпису в одному із пунктів надання послуг. Деталі тут.


Коментарі:

Ваш коментар може бути першим :)

Додати коментар


« повернутися

Коментування статті/новини

Код для вставки на сайт

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій

Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності

Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь