Що робити, якщо немає мобільного зв’язку?
- у налаштуваннях смартфону вимкнути автовибір мережі. Якщо у вас Android, оберіть «налаштування – мобільна мережа (чи підключення) – оператор». Якщо гаджет на системі iOS: «параметри – стільникові дані – вибір мережі»
- знайти та обрати доступну мережу Vodafone, Київстар чи lifecell
- після реєстрації зателефонувати, надіслати повідомлення в месенджері (Viber, Telegram тощо) або відправити SMS комусь з близьких для перевірки роботи сервісу.
Якщо зв’язок не з’явився, спробуйте цей алгоритм ще раз або виберіть іншого оператора. Також ви можете перезавантажити смартфон та спробувати ще раз. Важливо раз на день повертатися до мережі свого оператора – вручну або увімкнувши у налаштуваннях «автовибір мережі».
Національний роумінг дозволяє телефонувати, відправляти SMS та користуватися мобільним інтернетом, щоб обмінюватися повідомленнями в месенджерах. При цьому будуть діяти умови тарифу вашого оператора, жодні додаткові оплати не стягуються.
Підключення національного роумінгу передбачає значне навантаження на мережі всіх операторів, що може впливати на якість роботи послуг. Щоб зменшити навантаження на мережі операторів та забезпечити їх кращу роботу, ви можете:
- вимкнути автозавантаження в месенджерах та інших додатках. Наприклад, автоматичне оновлення у Play Market та App Store через мобільні мережі
- у налаштуваннях смартфона заборонити додаткам, які працюють у фоновому режимі, використовувати мобільний трафік
- встановити меншу якість відео у YouTube та інших відеострімінгових сервісах
- за наявності, використовувати Wi-Fi
Якщо ваш мобільний телефон має доступ до мережі Wi-Fi, ви можете також спробувати зателефонувати близьким онлайн через месенджери.
Як економити заряд смартфону, як залишатися на зв’язку, як телефоном повідомити про потребу в допомозі – за посиланням читайте детальні інструкції від Державної служби спеціального зв’язку та захисту інформації України.
* На основі рекомендацій мобільного оператора «Київстар»
Коментарі:
Ваш коментар може бути першим :)