Березанська громада
Миколаївська область
Логотип Diia Герб України
gov.ua місцеве самоврядування України
  Пошук

Що робити, якщо немає мобільного звʼязку?

Дата: 10.09.2024 08:47
Кількість переглядів: 61

У воєнний час в Україні діє національний роумінг – якщо мережа саме Вашого мобільного оператора недоступна, Ви можете підключитися до мережі іншого.

Механізм національного роумінгу покликаний забезпечити безперебійний звʼязок навіть у тих регіонах, де одна з мереж іншого оператора може залишатися недоступною.

Фото без опису

Для цього потрібно зробити наступні кроки:

▪️ у налаштуваннях смартфона вимкніть автовибір мережі. Якщо у Вас Android, оберіть «Налаштування – Мобільна мережа (чи Підключення) – Оператор». Якщо гаджет на системі iOS: «Параметри – Стільникові дані – Вибір мережі».

▪️ знайдіть та оберіть доступну мережу Vodafone, Київстар чи lifecell;

▪️ після реєстрації зателефонуйте, надішліть повідомлення в месенджері (Viber, Telegram тощо) або відправте SMS комусь з близьких для перевірки роботи сервісу.

Якщо зв’язок не з’явився, спробуйте вказаний алгоритм ще раз або виберіть іншого оператора. Також Ви можете перезавантажити телефон 📱 та спробувати ще раз. Важливо раз на день повертатися до мережі свого оператора – вручну або увімкнувши у налаштуваннях «Автовибір мережі».

📲📩 Національний роумінг дозволяє телефонувати, відправляти SMS та користуватися мобільним інтернетом, щоб обмінюватися повідомленнями в месенджерах. При цьому будуть діяти умови тарифу Вашого оператора, жодні додаткові оплати не стягуються.

Підключення національного роумінгу передбачає значне навантаження на мережі всіх операторів, що може впливати на якість роботи послуг. Аби зменшити навантаження на мережі операторів та забезпечити їх кращу роботу, Ви можете:

🔘 вимкнути автозавантаження в месенджерах та інших додатках. Наприклад, автоматичне оновлення у Play Market та App Store через мобільні мережі;

🔘 у налаштуваннях смартфона заборонити додаткам, які працюють у фоновому режимі, використовувати мобільний трафік;

🔘 встановити меншу якість відео у YouTube та інших відеострімінгових сервісах;

🔘 за наявності, використовувати Wi-Fi.

Якщо Ваш мобільний телефон має доступ до мережі Wi-Fi, можете також спробувати зателефонувати 📞 близьким онлайн через месенджери.

Як економити заряд смартфона, як залишатися на зв’язку, а також як телефоном повідомити про потребу в допомозі – читайте за 🔗 в докладній інструкції від Державної служби спеціального зв’язку та захисту інформації України (https://cutt.ly/keW7f8wl).

Матеріал підготовлений на основі «Довідника безбар’єрності» – https://bf.in.ua/.

Міністерство юстиції України

#безбарєрність #barrierfree


Коментарі:

Ваш коментар може бути першим :)

Додати коментар


« повернутися

Коментування статті/новини

Код для вставки на сайт

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій

Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності

Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь