Березанська громада
Миколаївська область
Логотип Diia Герб України
gov.ua місцеве самоврядування України
  Пошук

Березанський заклад дошкільної освіти (ясла -садок) "Сонечко"

Дата: 21.04.2023 08:42
Кількість переглядів: 210

 

Заклад дошкільної освіти: Березанський заклад дошкільної освіти ( ясла-садок )   "Сонечко" Березанської селищної ради  відкрився у 1985році.

Форма власності: комунальна Березанської селищної ради

Проектна потужність закладу: 210 місць на 10 груп.

Вік дітей: від 2 до 7 років

Режим роботи: в 2023-2024 н.р. форма роботи – дистанційна та соціально-педагогічний патронат (рішення виконкому Березансьої селищної ради від 20.07.2022 № 59).

Кількість груп: 10 груп

                                                                                      "Діти повинні виховуватися не для сьогодення,

а для майбуття"

І. Кант

Фото без опису 

   Проблемне питання дитячого садочку:

"Створення безпечних умов для всебічного розвитку дошкільника. Основи правової культури дошкільника. Формування соціально-громадянської компетентності дітей дошкільного віку. Розвиток зв’язного мовлення дітей дошкільного віку. Гра, як природний ресурс дитини для подолання кризових ситуацій».

   Проблемне питання дитячого садочку:

"Створення безпечних умов для всебічного розвитку дошкільника. Основи правової культури дошкільника. Формування соціально-громадянської компетентності дітей дошкільного віку. Розвиток зв’язного мовлення дітей дошкільного віку. Гра, як природний ресурс дитини для подолання кризових ситуацій».

Шляхи реалізації завдань:

Освітньо-виховний процес здійснюється за освітньою програмою для дітей віком від 2 до 7 років «Дитина».

Педагогічний колектив:

Працює під гаслом "Ні дня без творчості".

Керівництво закладу дошкільної освіти здійснює директор Інна Кирилівна Савчук

Березанський заклад  дошкільної  освіти  (ясла-садок) «Сонечко» здійснює свою діяльність відповідно до вимог Конституції України, Законів України «Про освіту», «Про дошкільну освіту», «Про охорону дитинства», Статуту закладу та інших нормативно-правових документів, що регламентують діяльність закладів дошкільної освіти.

Зміст освітньої роботи в ЗДО відповідає основним концептуальним положенням Базового компонента дошкільної освіти, реалізація якого забезпечується Освітньою програмою для дітей від 2 до 7 років «Дитина», інструктивно-методичними листами  та навчально-методичною літературою, що рекомендована Міністерством освіти і науки України.

Заклад дошкільної освіти у своєму складі має 10 вікових груп:

- 3 групи раннього дошкільного віку – від 2 до 3 років («Крихітки»);

-2 групи   молодшого  дошкільного віку – від 3 до 4 років(«Малята»);

-2  групи  середнього  дошкільного  віку -  від 4 до 5 років («Чомусики»);

-3  групи  старшого  дошкільного  віку – від 5 до 6 років («Фантазери-мрійники».

За  штатним  розписом  у  закладі  освіти працює  37  осіб. З  них:  19 педагог  та  18 осіб  обслуговуючого  персоналу, в  тому  числі 1  медична  сестра.  У  складі  педагогічного  колективу:  директор,  вихователь-методист,  2  музичних  керівників,  інструктор  з  фізичної  виховання, соціальний  педагог, практичний психолог.

За минулий рік при Миколаївському обласному інституті післядипломної педагогічної освіти підвищили фахову майстерність  6 педагогів, проатестовано 4 педагога.

За підсумками атестації педагоги мають такі кваліфікаційні категорії та педагогічні звання:

-«молодший спеціаліст» - 4

-«спеціаліст» - 3

-«спеціаліст ІІ категорії» - 6

-«спеціаліст І категорії» - 4

-«спеціаліст вищої категорії» -1

«бакалавр» -

«магістр» -

-«вихователь-методист» - 2

За рівнем освіти педагоги мають:

  • вищу освіту -10
  • середню-спеціальну - 6
  • незакінчену вищу - 1

Заклад має власний сайт та сторінку у фейсбуці, де висвітлюються важливі питання організації освітнього процесу. 

1. Блог закладу: https://berezanskij-dnz-sonechko.webnode.com.ua/

2. Сторінка у фейсбуці:  https://www.facebook.com/groups/325067671847712/?ref=share_group_link

Сучасне суспільне дошкільне виховання є первинною, а отже, базовою складовою системи безперервної освіти в Україні, яка характеризується динамічними процесами кількісних і якісних перетворень. Відбулася глибока трансформація у поглядах на роль освіти взагалі, місце дошкільної ланки в системі освіти, ставленні до дошкільного періоду життя й навчання дітей раннього віку, які володіють великими потенційними можливостями та природними ресурсами

Структура та органи управління

Орган управління:  Відділ освіти, культури, молоді та спорту (ОКМС) Березанської селищної ради. 

  Детальніше тут: https://berezanskij-dnz-sonechko.webnode.com.ua/pro-nash-sadochok/struktura/

 

Ліцензії на впровадження освітньої діяльності

МИКОЛАЇВСЬКА ОБЛАСНА ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ

 РОЗПОРЯДЖЕННЯ

Вiд 12 Червня 2019 № 200-р

 Про видачу ліцензій на провадження освітньої діяльності у сфері загальної середньої освіти та дошкільної освіти

 Відповідно до статті 22 Закону України «Про місцеві державні адміністрації», статей 6, 7, 13, 14 Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності», статті 43, пункту 3 розділу XII «Прикінцеві та перехідні положення» Закону України «Про освіту», постанови Кабінету Міністрів України від 30 грудня 2015 року № 1187 «Про затвердження Ліцензійних умов провадження освітньої діяльності», враховуючи протокол засідання комісії з питань ліцензування освітньої діяльності закладів освіти у сфері дошкільної та загальної середньої освіти Миколаївської області
 від 11 червня 2019 року № 3/06/19: 

 1. Видати ліцензії на провадження освітньої діяльності у сфері дошкільної освіти за рівнем дошкільної освіти:

  1. Березанському закладу дошкільної освіти (ясла-садок) «Сонечко» Березанської селищної ради (ідентифікаційний код 24795814);

Територія обслуговування, закріплена за закладом освіти його засновником

Відповідно до санітарно-технічного паспорту Березанського закладу дошкільної освіти (ясла-садок)  "Сонечко", територія закладу складає 4583,61 кв.метрів.

Кількість будівель в одиницях -1.

Загальна корисна площа споруд - 2039 кв.метрів.

Площа ділянки - 3835 кв. метрів,

в т.ч. спортивної зали - 1585 кв.м,

зони відпочинку - 1500 кв.м,

господарської зони - 750 кв.м

Березанський заклад дошкільної освіти (ясла-садок) «Сонечко»  Березанської селищної ради розрахований  на 210 осіб. Фактична кількість осіб, які відвідують заклад дошкільної освіти, становить 172 особи.

Мова освітнього процессу - українська.

На виконання статті 19 Закону України "Про дошкільну освіту" від 11.07.2001 року №2628-ІІІ, листа МОНУ "Про організацію обліку дітей дошкільного віку" від 07.05.2007 року №1/9-263,    наказу   районного   відділу  освіти "Про щорічне проведення обліку дітей дошкільного віку" від 09.06.2011 року №196,  з метою прогнозування мережі груп закладу дошкільної освіти, з урахуванням освітніх запитів населення та створення умов для здобуття дітьми дошкільної   освіти,  вихователями  щорічно  проводиться  облік  дітей  віком  від  народження  до  6 (7) років на закріпленій за дитячим садком території.

Вакантні посади:

 Вихователі – 1

Керівник гуртка – 1

Діловод - 1

  В 2023 – 2024 н.р. всі педагогічні працівники залучені до освітнього процесу, проводили моніторинг рівня досягнень та засвоєння програмних вимог. Для проведення цілеспрямованого і повного комплексного оцінювання рівня засвоєння програмного матеріалу дошкільниками педагоги оцінювали досягнення дітей за показниками (критеріями, моделями) всіх семи освітніх ліній програми «Дитина»:  «Особистість дитини», «Дитина в сенсорно-пізнавальному просторі», «Дитина в природному довкіллі», «Гра дитини», «Дитина в соціумі», «Мовлення дитини», «Дитина у світі  культури». Для кожної вікової групи ці критерії індивідуальні, добирають їх з усіх розділів освітньої програми, узгоджуючи з освітніми лініями Базового компонента дошкільної освіти. Таблиці оцінювання скомпоновані відповідно  до віку. Під час комплексного оцінювання педагоги враховували три основні принципи: активність дистанційної роботи дитини, створення умов для розкриття певних знань, максимальна реалізація навичок дитини, спрямованість на підвищення результативності освітнього процесу. Також педагоги дотримувались певного алгоритму діагностичного інструментарію; використання методів та прийомів (методика обстеження), які  допомагають виявити фактичний різнобічний рівень розвитку дитини; за результатами освітньої роботи – визначення рівня засвоєння знань (високий, достатній, середній, низький).  Для здійснення моніторингу педагоги проводили: спостереження за дітьми, інтегровані заняття, дидактичні ігри та вправи, розвивальні ігри, бесіди. Також використовували доручення, як один із видів природного експерименту, вивчали результати художньо-продуктивної діяльності дошкільнят (малювання, аплікації, конструювання, художньої праці, мовленнєвої творчості). Отриманні результати дали педагогам змогу визначити, які з тем засвоєні дітьми, а з яких у поточному році необхідне посилення роботи та коригування матеріалу, перегляд запланованих  форм роботи, тем тощо. Отже, в результаті проведеної роботи маємо такі якісні показники моніторингу рівня досягнень вихованців Березанського ЗДО «Сонечко» (за зведеною таблицею).

Моніторинг  рівня  досягнень  дітей за  освітніми  напрямками  Програми  «Дитина»

по  чотирибальній  шкалі  в Березанському  ЗДО «Сонечко» Березанської селищної ради на січень 2024 року.

 

 

          Освітня  лінія

 

Кількість  дітей  по  4 бальній  шкалі 

 

(в.р.)

 

Кількість  дітей  по  3 бальній  шкалі

 

 (с р.)

 

Кількість  дітей  по  2  бальній  шкалі  (д.р.)

 

Кількість  дітей  по  1  бальній   шкалі

 

 (с.н.р.)

 

 Дитина  в  соціумі

 66%

 18%

 10%

  5%

 2

 Мовлення  дитини

 54%

 26%

 15%

 6%

3

  Гра  дитини

 78%

 16%

 4%

 2%

4

 Дитина  в  світі  культури

 60%

 24%

 10%

 6%

 5

Дитина  в  сенсорно-пізнавальному  розвитку

 63%

 20%

 12%

 5%

 6

 Особистість  дитини

 73%

 12%

 13%

 2%

 7

 Дитина  в  природному  довкіллі

 67%

 22%

 6%

 5%

  

  Аналітичний  звіт

про  результати  анкетування  педагогів  Березанського ЗДО ( ясла-садок) «Сонечко»  щодо  вивчення  рівня  їх  фахової   компетентності 

Мета  вивчення:

1. Визначити  рівень  фахової  компетентності  педагогів  ЗДО;  вивчити  їх  особистісні  якості,  готовність  та  здатність  до  інноваційної  діяльності;  виявити  особливості  впровадження  вихователями   нововведень в  освітній   процес  ЗДО.

2. Накопичення  та  аналіз  статистичних даних.

Методи  вивчення:

З  метою  визначення  проведено  анкетування усіх  педагогів  ЗДО.  Зміст  анкет  та  відповідей відображено  в  таблицях,  що  додаються.

Обстежено: 15  педагогів.

     Самооцінка  особистісних  якостей  характеризується  вираженістю  у  педагогів   у  повній  мірі  любові  і  поваги  до  дітей - 83%,  відповідальності,  умінні  співчувати – 61%,  тактовності,  доброзичливості, уміння  аналізувати  свою  діяльність – 44%,  організаторські  здібності, сприйняття  інновацій – 56%, комунікативні  та  артистичні  здібності – 44%, упевненість  в собі -72%  тощо. Достатньо  вираженими  педагоги  вважають  такі  свої  особистісні якості:  грамотне,  виразне  мовлення - 72%,  ерудованість - 83%,урівноваженість – 61% тощо.  (Таблиця  1)

Серед  нововведень,  які  були  внесені педагогами  в  освітній  процес  ЗДО  за  останні 1-4  роки, педагоги  відзначають  такі:  народознавча  робота,  робота  за  спадщиною  С. Русової  та  В. Сухомлинського,  патріотичне  виховання  через  любов  до  рідного  краю  тощо. (Банк  інноваційних  педагогічних  технологій, методик,  ідей,  що  впроваджуються  в  освітньо-виховний  процес  в  закладі).

Одним  із  основних  показників  професійної  компетентності   сучасного  педагога  є  його  здатність  та  готовність  до  інноваційної  діяльності. Самооцінку  здатності  до  інноваційної  діяльності  здійснювали  за  трьома  складовими:  мотивацією,  креативністю,  професійними  здібностями. Середній  бал  педагогічного  колективу  за  кожною  з  них  характеризується  високим  рівнем. Найвище  педагоги  оцінили  свої  професійні  здібності – 8.9 балів,  дещо  нижче – креативність – 8.4 бали  і  мотивацію – 8.5  балів. (Таблиця  2 )

Основними  результатами  впровадження  нововведень  у  освітньо-виховний  процес  педагоги  вважають  підвищення  пізнавального  інтересу  дітей  (66,8% ), зростання  пізнавальної  і  загальної  активності  дітей (62%).

     Висновок:

   Таким  чином,  самооцінка  рівня  фахової  компетентності  педагогів  ЗДО   є  високою,   тому  що  педагоги  визначають  у  себе  широкий  обсяг  знань  із  дошкільної   педагогіки  і  психології,  основ  гігієни  і  педіатрії,  етики  і  стилю  спілкування.  Високо  оцінюють  свої  вміння  організовувати  освітній  процес  та  роботу  з  батьками,  уміння  використовувати  інноваційні  технології  та  готовність  і  здатність  до  їх  використання.  Характеризують  себе  як  особистостей,  які  люблять  і  поважають  дітей,  уміють  співчувати,  тактовні  і  доброзичливі,  відповідальні,  ерудовані,  упевнені  в  свої  силах.

     Рекомендації:

1. Ознайомити  педагогів  та  адміністрацію  з  результатами  анкетування.

2. Продовжити  методичну  роботу  з  педагогами  в  напрямку впровадження   новітніх  освітніх  технологій  у  освітньо-виховний  процес ЗДО,  оскільки  його ефективність  підтверджується  результатами  цього  вивчення.             

Узагальнена  таблиця  самооцінки особистісних якостей  вихователів

 

 

Особистісні  якості

 

вихователів

 

Виражені   в   повній

мірі

К-сть від-

повідей              %

 

Виражені    достатньо

К-сть від-

повідей                     %

 

Виражені

Недостатньо

К-сть від-

повідей              %

 Любов,  повага  до  дітей

 12                80%

 3                           20%

 

 Комунікативні  здібності

 8                   53%

 7                          47%

 

 

 Тактовність,  доброзичливість

 8                   53%

 7                          47%

 

 

 Уміння  співчувати, емпатія

 11                 73%

 4                            27%

 

 

 Рефлексія, уміння  аналізувати  свою  діяльність

 9                   60%

 6                      40%

 

 

 Організаторські  здібності

 10                66%

 5                            34%

 

 

 Відповідальність

11                 73%

 4                           27%

  

 Артистичні,  творчі  здібності

 9                   60%

 5                         33%

 1                         7%

 Урівноваженість, емоційна  стабільність

 10                 66%

 4                       27%

 1                          7%

 Уважність,  спостережливість

 11                 73%

 4                            27%

 

 

 Ерудованість

 14                 93%

 1                       7%

 

 

 Упевненість  у  собі, адекватність  самооцінки

 13                 86%

 2                           14%

 

 

 

 

 Грамотне, виразне мовлення

 13                 86%

 2                          14%

 

 

 Сприйняття  інновацій

 9                   60%

 6                            40%

 

 

     

 

 Кадровий склад закладу дошкільної освіти згідно з ліцензійними умовами

Директор                         - 1

Вихователь-методист     - 1

Психологічна служба     - 2

Педагогічний склад:

музичний керівник         - 2

інструктор з фізкультури - 1

Вихователів                     - 10

Асистент вихователя      -

Медслужба                      - 2

Обслуговуючий персонал:

Завгосп -   1

помічник вихователя    - 8

Шеф - кухар                   - 1

Кухар                              - 3

Підсобний робітник        - 1

Машиніст з прання -     1

Робітник                          - 1

прибиральниця               -

двірник                             -1

Технік з експл.газ.кот.   - 1

Опер. газових котелень – 2

 
 Детальніше тут: 
https://berezanskij-dnz-sonechko.webnode.com.ua/pro-nash-sadochok/kadrovij-sklad/

 

Освітні програми, що реалізуються в закладі освіти

Зміст освітньої роботи в Березанського закладу дошкільної освіти ( ясла-садок )  "Сонечко" відповідає основним концептуальним положенням Базового компонента дошкільної освіти, реалізація якого забезпечується  Освітньою  програмою   для  дітей від  2  до  7 років  «Дитина»,  інструктивно-методичними  листами  та  навчально-методичною  літературою, що рекомендована Міністерством освіти і науки України.

Ліцензований обсяг та фактична кількість осіб, які навчаються у закладі

 Кількість місць у закладі - 210, фактична кількість дошкільників - 172 осіб.

 

 

Назва групи

 

Вік дітей

 

К-сть дітей

 

1

 

«Зіронька»

 

Старша група

 

24

 

2

 

«Барвінок»

 

Старша група

 

20

 

3

 

«Лелеченьки»

 

Старша група

 

22

 

4

 

«Ромашка»

 

Середня група

 

16

 

5

 

«Калинонька»

 

Середня група

 

19

 

6

 

«Веселка»

 

ІІ молодша група

 

16

 

7

 

«Дзвіночок»

 

ІІ молодша група

 

16

 

8

 

«Бджілка»

 

І молодша група

 

14

 

 

 

 

9

«Краплинкка»

І молодша група

13

 

 

 

 

10

«Світлячок»

І молодша група

12

 

 

 

 

Мова освітнього процесу - українська

Матеріально-технічне забезпечення закладу освіти (згідно з ліцензійними умовами)

Згідно технічного паспорта на будівлю дошкільного закладу, який виготовлено 18.11.2010 р., площа будівлі становить 2039,00 кв.м  і включає  адміністративно-господарські приміщення (харчоблок, пральня,  методичний кабінет та кабінети директора, завідувача господарства, інструктора з фізкультури, музичних керівників, обслуговуючого персоналу), навчальні (10 виховних  груп, музична, спортивна, психологічної служби (практичного психолога та соціального педагога) та медичні (медичний блок).

Групи для дітей раннього віку розташовано на І-му поверсі і мають окремі входи. В групових приміщеннях облаштовано приймальну, ігрову, спальну, туалетну, буфетну кімнати згідно санітарних вимог. Всі групи мають запасні евакуаційні виходи. Групи для дітей старшого дошкільного віку мають роздільні туалети.

Усі приміщення закладу мають естетичний вигляд, оздоблені кімнатними рослинами, улаштовані з дотриманням санітарно-гігієнічних вимог. Територія має огорожу по всьому периметру дошкільного закладу, достатньо озеленена, безпечна для дітей, відповідає педагогічним вимогам, санітарним нормам та правилам пожежної безпеки. Ігрове обладнання на майданчиках відповідає зросту та віковим особливостям дітей, надійно закріплене та безпечне в користуванні. На спортивному майданчику облаштовано яму з піском для  стрибків, фізкультурне обладнання для виконання основних рухів. Господарський двір ізольований від ігрових майданчиків, має самостійний в'їзд для службового транспорту.                       

 Стан приміщення харчоблоку та його обладнання

Харчоблок закладу дошкільної освіти відповідає санітарно-гігієнічним вимогам. Технологічне обладнання знаходиться в робочому стані. Харчоблок забезпечено виробничими столами, в достатній кількості кухонного посуду різного розміру та призначення, необхідного інвентарю. Весь посуд, інвентар, промарковано, вказано їх об’єм та призначення. Санітарний стан приміщень харчоблоку задовільний.  Миючі, дезінфікуючі засоби зберігаються у маркованому посуді без доступу світла. Прибиральний інвентар закріплено за кожним із приміщень харчоблоку, відповідно промарковано.

 Стан приміщення пральні та його обладнання

Пральня має два входи: для приймання використаної та видачі чистої білизни та вихід назовні до зони сушіння білизни.

 Пральна кімната обладнана сучасними пральними машинами, прасувальними дошками, прасками). 

 

 Стан протипожежного інвентарю, його утримання

 У закладі дошкільної освіти підтримується належний протипожежний режим. Усі евакуаційні виходи утримуються у незахаращеному стані, протипожежне обладнання та інвентар знаходяться у визначених місцях. ЗДО  забезпечено в достатній кількості вогнегасниками, пожежними рукавами, респіраторами, є протипожежний щит. Щороку проводиться перезарядка  вогнегасників, заміри опору ізоляції, випробування пожежних кран-комплектів, двічі на рік проводиться перекантовка пожежних рукавів. 

Стан навчальних та адміністративних приміщень (групових, спалень, спортивної та музичної зали, методичного та інших кабінетів, медичного блоку)

У групових кімнатах-приміщеннях розміщено необхідні меблі, килими для ігрової діяльності, облаштовано ігрові та навчальні зони, створено безпечне предметно-розвивальне середовище, яке відповідає віку дітей, сприяє вирішенню освітніх та виховних завдань.

 Спальні кімнати обладнані   стаціонарними ліжками, що відповідають зросту та віку дітей. Ліжка закріплені за кожною дитиною, промарковані однаково з постільною білизною.

 Спортивна зала забезпечена необхідним спортивним обладнанням та інвентарем в повному обсязі для всіх вікових груп. В туалетній кімнаті спортивної зали встановлено душову кабіну, умивальники та унітаз.

 Умови доступності закладу для навчяння осіб з особливими освітніми потребами

Інклюзивні групи можуть створюватися у закладах дошкільної освіти України незалежно від підпорядкування та форми власності. Особливістю організації інклюзивної групи в ЗДО є забезпечення рівного доступу до дошкільної освіти дітей з особливими освітніми потребами, у тому числі з інвалідністю. 

Зарахування дітей до інклюзивних груп здійснює директор ЗДО на підставі заяви батьків (осіб, які їх замінюють), копії свідоцтва про народження дитини, медичної довідки лікаря-педіатра або сімейного лікаря закладу охорони здоров'я, в якому спостерігається дитина, із зазначенням того, що вона здорова і може відвідувати заклад дошкільної освіти, "Карти профілактичних щеплень" (форма №063/о).

Для дітей з особливими освітніми потребами додатково подається висновок інклюзивно-ресурсного центру про комплексну психолого-педагогічну оцінку розвитку дитини.

З метою створення оптимальних умов для виховання дітей з ООП в інклюзивних групах в ЗДО створена команда психолого-педагогічного супроводу дитини з особливими освітніми потребами.

До складу команди входять:

* Байдак А.В.., вихователь-методист;

* Савчук І.К., практичний психолог;

* Куранова С.В., соціальний педагог;

* Батьки дітей з ООП.

Підсумки: об′єкт  має часткову безбар′єрність. Людина, яка користується кріслом колісним або є незрячою, може самостійно зайти на об’єкт та вільно в ньому пересуватися. Такий об’єкт має вхідну групу в рівень з підлогою та нормативний пандус, ширину всіх дверей 80-89 сантиметрів.

 


Коментарі:

Ваш коментар може бути першим :)

Додати коментар


« повернутися

Коментування статті/новини

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь